logo
logo

Sıkça Sorulan Sorular


 

  •          Nasıl "Prosaf" Müşterisi Olunur?

Prosaf’ dan sadece kayıtlı müşterilerimiz alışveriş yapabilmektedir. İletişim formu veya 0850 220 2919 numaramızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

  •          Kimler Bizim Müşterilerimizdir? 

Perakende Satış Noktaları: Bakkallar, marketler, Kantinler, Akaryakıt İstasyon Marketleri vb

Ev Dışı Tüketim Noktaları: Horeca (Otel, restoran, kafe), Fast-Food, Catering, İçecek İşletmeleri, Unlu Mamül İşletmeleri, Kurumsal Tüketiciler, Esnaf ve Sanatkarlar, Ofis Hizmeti Verenler, Kamu Kurumları

Kurumsal Müşteriler: Iso, Capital, Fortune, 500+ firmalar, Zincir ve Şehir hastaneleri, bankalar, zincir oteller ve gemi kumanyacıları vb.

  •         İptal/İade ettiğim ürünlerin parası hesabıma ne zaman geçer?

İade gönderimlerinde, ürünlerin ve belgelerin tarafımıza ulaşmasından ve iadenizin onaylanmasının ardından 3 iş günü içerisinde sipariş tutarı hesabınıza ödeme yönteminizle aynı olacak şekilde iade edilmektedir. Ücret iadenizin hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın sorumluluğundadır.

  •         Hangi ürünleri iade edemem?

Tüketici aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:

a)Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b)Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c)Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d)Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
e)Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
f)Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik, kopyalanabilir yazılım ve programlar, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerine (toner, kartuş, şerit vb.) ilişkin sözleşmeler.
g)Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
h)Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek ve içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
i)Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
j)Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının/jelatinin açılmamış olması ve jelatinin kontrol edilme şatına bağlıdır.
-Kopyalanabilir yazılım ve programlar hariç her türlü yazılım ve programlar,
-DVD, VCD, CD ve kasetler,
-İçinde sarf malzemesi bulunan ürünler,
-Parfüm, saat, gözlük, kozmetik gibi hijyenik ürünlerde,
-Kurulum gerektiren mobilya, bisiklet, lastik, saat, spor ürünleri, lastik ve benzeri ürünlerde.

  •         İade gönderdiğim sipariş için iade faturası kesmeli miyim?

Yalnızca vergi mükellefi olan müşterilerimizin yapacağı ürün iadelerinde Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. tarafından kesilmiş olan irsaliyeli faturaya karşılık iptal süresi geçmemiş olanlar için GIB üzerinden iptal talebi oluşturulmalı, süresi geçmiş olanlar için de Bizim Toptan Satış Mağazaları A.Ş. ye iade faturası düzenlenmelidir.

  •         Siparişimin iptal işlemi gerçekleşti mi?

Ürün iptal işlemi, iptal talebinizden hemen sonra yapılıp, iptal teyidi e-mail ve SMS yoluyla gönderilmektedir.

  •         Sepetimde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade edebilir miyim?

Parçalı iade, sepetinize bulunan bir ya da birden çok ürünü farklı zamanlarda ve farklı miktarlarda iade etmenize olanak sağlar. Sepetinizde bulunan ürünlerden bir ya da birkaçını iade etmek istediğinizde, sepetinizden çıkarmak istediğiniz ürünü seçerek iade edebilirsiniz. Parçalı ödeme ile tamamlanmış siparişlerin iadesi de parçalı iade olacaktır. Ödemede kullanılan birden fazla kredi kartı var ise önce hangi kredi kartına ödeme yapılacağı Bizim Toptan Satış Mağazaları’nın inisiyatifindedir.

  •         Banka kampanyasından yararlandığım bir siparişte iptal/iade yaparsam banka puanım iptal edilir mi?

İptal/iade tarafınızdan yapılmış ise kazanılan banka puanı banka tarafından iptal edilir.

  •         Alışverişimde kullandığım hediye çekim iade edilir mi?

İptal/iade tarafınızdan yapılmış ise kazanılan hediye çeki iptal edilir.

  •         Oluşturduğum siparişimin teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Oluşturduğunuz siparişinizin teslimat adres değişikliği yapılamamaktadır.

  •         Oluşturduğum siparişimin fatura bilgilerini nasıl değiştirebilirim? 

Oluşturulan siparişler için fatura bilgisi değişikliği yapılamamaktadır.

  •         Siparişimin faturasına nereden ulaşabilirim?

Hesabım- Siparişlerim- Faturalarım adımlarını takip ederek faturalarınıza ulaşabilirsiniz. Sipariş özelinde faturalarınız görüntülenebilmektedir.

  •         Taksitli aldıgım siparişin iadesi neden taksitli yapılıyor?

Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde, Bizim Toptan tarafından tutarın tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde ödenir.

Ancak bankaların iç işleyişleri nedeniyle, bu tutarlar banka tarafından kartınıza sipariş sırasında seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında Bizim Toptan’ ın herhangi bir müdehalesi olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekir.

  •         Ödemem neden iade edilmedi?

Ödeme iade sürecini bankanızla takip edebilir, bir sorun olduğunu düşünüyorsanız İletişim Formu ile bize ulaşabilirsini

  •         Türkiye genelindeki mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

Mağaza telefon ve adresleri için lütfen tıklayınız.

  •         Ürün çeşitleriniz nedir?

• Kuru Gıdalar

• Süt ve Süt Ürünleri

• Atıştırmalık Ürünler ve Unlu Mamuller

• Şarküteri ve Kahvaltılık Ürünleri

• İçecek

• Et ve Et ürünleri

• Meyve Sebze Ürünleri

• Temizlik ürünleri

• Kişisel Bakım ve Kozmetik Ürünleri

• Kağıt Ürünleri

• Ev Gereçleri ve Bakım Ürünleri

• Enerji ve Aydınlatma Ürünleri

• Kırtasiye-Ofis Ürünleri

  •         Ödeme seçenekleriniz nedir? 

Müşterilerimize nakit, havale, EFT, kredili açık hesap, kredi kartı tek çekim ve dönemsel olarak yapılan kredi kartı taksit kampanyaları gibi ödeme seçenekleri sunmaktayız.